Hey!

hehe nu är det länge sedan jag skerv på bloggen. Har bara haft en massa annat att göra så jag orkar inte riktigt (A). Men nu skriver jag iaf. Satt precis och såg på idol. Och vilken stjärna. Klicka på länken: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.603666 hon var bland det bästa jag någonsin hört. Hoppas hon kommer långt. Hon skulle lätt kunna slå igenom med sin speciella och vackra röst! Vad har annars hänt den senaste tiden? Inget speciellt vad jag kan komma på nu iaf. Har väll blivit en del kompisar och träningar. Typ det vanliga. Föresten vi har tagit skolfotot nu och åh vad jag blev missnöjd. Varje år tänker man att man ska bli bra på kortet och vad händer? Jo man blir lika ful varje år. Eller iaf jag blir det. Alla blir alltod så himla bra. Men alla säger alltid att det blir så dåliga fastän de blev jätte bra på kortet... Jag tror att man är lite självkritisk mot sig själv. Fy skämms. Skriver mer sen! Här får ni se hur skolfotot blev, inte bästa kvallan men här är det...Ps. Hampsu och Felix saknas på bilden. De var på nåttt hockeygrejs tror jag. =) 

 9a

kram Frida


Kommentarer
Postat av: Aya

faan frida , var du tvungen att lägga ut klassfotot ?:/

2008-09-11 @ 20:40:09
Postat av: linda

Jadu...

2008-09-20 @ 12:38:35
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0