Halloj!

Hej allesammans!
Jag är kär i tokiohotel hah! Tycker att de är så bra... nu lyssnar jag på den här låten:
Moonsoon- tokio hotel
Idag har jag väll bara gått i skolan och tagit det lugnt. Nästa onsdag ska bolliskolan till Umeå för att se en landskam mellan ungern och Sverige i Basket tror jag det var. Skoj ska det bli. Jag malin och några till från bolliskolan hade tänkt svänga in på någon restaurang och äta innan. Gött! För att vi åker dit på vår fritid får vi vara lediga från två st bolliskola timmar. Det kallar jag värt!! Annars har jag väll inte så mkt mer att säga just nu. Måste gå och läsa lite ur min bok eftersom imorgon ska vi fylla i på svenska vad vi har läst i veckan och jag har inte läst så speciellt mycket hehe (A). Men jag läser faktiskt en rätt så bra bok just nu så de blir nog inga problem ;D.

Ha det bäst!
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0