Friskis och Svettis

Hej, har precis ätit middag. Pizza blev det och gott vare!=)  Innan dess vare dans med Friskis och svettis som gällde. Nästan hela fobollslaget var där. Det gick inte så bra för vi fattade typ rörelserna just när men inte skulle göra dem länger..Typiskt... Man blev inte så svettig. Har tänkt försöka gå på så många pass som jag hinner med i år. vi vet ju inte riktigt hur det blir med fotbollen så.. Ska nog köpa årskort eller sässongskort eller vad det nu är man köper till friskis och svettis Hur som helst nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det att vara med nina.

Kraam

Kommentarer
Postat av: sofia kempa

Åh vad roligt ATT FLER FOLK SKA BÖRJA FRISKIS :D

jag som trodde jag skulle bli den enda unga iår !

2008-09-13 @ 20:14:55
Postat av: linda

Friskis å svettis <3

Följer gärna med till veckan så säg ba till. ;)

2008-09-20 @ 12:40:18
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0