Foton

Var lite svårt att få med alla i klassen på bilden men, här har ni iaf våran underbara klass som alltid står på det rakaste ledet! (A)  Klassen som alltid står på det rakaste ledet!

Ni är bäst, ett stort + på er!                           Ni är bäst!!



          Nöjda med betygen?? =)

  Arlanda flygplats- På väg till Turkiet!! =D

 Jonas uppe på scenen- tillsammans men en jätte duktig trollkarl =)

 miss u!                          Poolen =)
 Kusin,lillebror, jag  ozzi

     ruinerna!

 Stranden!! <3   










Kommentarer
Postat av: Aya=)

fyy faan , vad jaag hatar skolavslutnings bilderna ,:(

meen alla nii gummor blev skiit fina <3



snälla klipp ut meej !:(

passar faan inte in ,,



aja haegööött gumman<3

....

och du måste skicka bilderna !:D

förresten din kille = snygg?:P

haha :)

faan ta meej till turkiet?:)

HAHA .. :D



2008-06-23 @ 17:11:43
URL: http://gladagumma.blogg.se/
Postat av: linda

haha ojoj... jag ser hemskt ut =s men ni andra var skitfina! =)

och shit så härligt det såg ut att vara i turkiet, ta mig dit! du måste visa mig fler bilder sen ;)

hade bra å smsa gärna :)

2008-06-23 @ 18:52:20
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/
Postat av: malin

Snyggaste bilden på mig!? nooooot, haha men du är bäst frida!<3

Håller med nina och fanny om killen, har inga kommentarer haha. Han var inte snygg och inte ful heller haha om du fattar=)?

Annars jättefina bilder på dig frida! Jag vill också utomlands nununu........=(



Föresten har jag nytt nr 0730603057, har bytt till halebop:) Får gratis sms imorrn så då är det bara att sms:a hehe ;)

puss på dig<3

2008-06-23 @ 23:56:16
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0