Stadsfesten

Har inte skrivit på ett tag nu men....som ursäkt är det sommarlov och har inte tid hah (A)
Iaf hela helgen har jag typ spenderat på Stadsfesten. Inte för att det är jätte roligt att vara där men ja så är det iaf. I frdags hade vi match. Vi förlorade mer säger jag inte haha. Efter den skyndade vi oss att göra oss klara för att åka till stadsfesten. Vi hade köpt biljetter för att komma in men vi sprang även mellan till karusellerna. Det var en jjätte snäll karusellkille som bjöd oss först en gång och sedan en till gång efter det. Jätte snällt! Igår var jag där med Nina och fanny igen, vi hade inte tänkt åka några karuseller men så vinkade killen till mig och nina att vi skulle komma och då fick vi åka gratis först en gång sedan frågade han om vi ville åka en till med och då svarade vi ja. Men när vi satte oss i den karusellen kom en annan killa och tog mig i handen och sade att jag skulle sitta med killen som bjudit oss och då fick nina sitta själv så då gick hon hah :( Då satt jag kvar där själv och åkte karusellen med den dära killen. Efter det så frågade han om vi ville åka en till. först frågade han om jag ville åka en jätte hemsk med han men jag vågade inte åka den men då frågade han om jag ville åka den roligaste karusellen och då kunde jag inte säga nej så jag tog med mig nina och så åkte vi den. HAHHA jag vill åka mer men nu får jag vänta tills vi ska till Göteborg på Gothia och då kan jag åka på lisseberg. Längtar skit mkt efter Gothia!!! :D:D


I fredags var vi blan annat och såg EMD och Europe. Vi tänkte även se Erik Gadd men han kom aldrig han var typ förkyld sjuk eller nått sånt. Tack för en rolig fredag kväll Emma Fanny och Nina!! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gratis, så chill :D

2008-06-30 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0