Nu är det så att...

det var ett bra tag sedan jag skrev sedan sist men nu när sommaren börjar närma sig är man ute och gör så mkt annat att man helt enkelt glömmer bort det (a) Iallafall idag hade vårat arbetslag någon slags av friluftsdag då vi hade brännbolls tunering och fotbollstunering, alltså det blev faktoskt rätt så roligt även om man hellre varit hemma och solat och badat. Vi fick sluta rätt så tidigt :D efter det åkte jag hem bytte kläder åkte in en snabbis på stan och sedan skyndadde jag vidare till frissan för att göra ljusa slingor i håret. Jag blev rätt så nöja faktiskt. Imorgon slutar vi tidigt. Börjar klockan 9 och slutar klockan elva. Rätt så chill? efter skolan så ska jag och vännerna antigen gå ut och äta eller fika men vi får se hur det blir. Vi kanske till och med gör båda, vem vet? På kvällen blire slut packning inför resan så härligt. Jag längtar så in i bomben alltså. Ska sola och bada och se till att bli riktigt brun.(Vi får väll se hur det går med att bli brun, men jag ska iaf göra ett gott försök)!! Försöker föresten att lära mig att lägga in youtube klipp på bloggen men det går inget vidare med det haha. Nån som vet hur man gör?? =) I alla fall nu ska jag nog börja göra mig klar. Ska försöka gå och lägga mig nu så att jag är pigg till imorgon.


 

När man ser den här bilden börjar jag att längta ännu mer till resan åhh!!!! :D

  Hotellet!!



 

Hare bäst puss!!


Kommentarer
Postat av: linda

så himla härligt det såg ut att vara! gud, jag blir riktigt avis. du får ha det bäst gumman, smsa/ring nån gång =)

2008-06-13 @ 15:18:38
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0