jadu

I torsdags  hade vi nån fridrottsdag haha. Iallafall så fick de som inte ville vara med gå ut och gå och jag var så klart en av dem hihi (A) Efter lunch fick vi sluta för att rektorn var så snäll, tack =) I går var jag först med emilia och sedan träffade vi sanna och några och då åkte vi till bergsbyn och träffade vi några där men det var verkligen myggigt så vi åkte in till stan igen och då var vi med malin och victor ist  hah :) I dag gjorde jag en tårta till mormor som egentligen fyller 70 år när vi är i turkiet så vi fick fira henne nu ist. Grattis mormor!! :D Sedan gick jag och nina på stan och efter det var jag med nina och elina och även då for vi runt och var med en massa folk. Sedan på kvällen slöade vi bara hos elina men de var rätt roligt de med hah :D På stabn hittade jag föresten två linnen och en snygg t-shirt från jc och höll på glömma ett par örhängen från glitter som jag tänkte ha på skolavslutningen. De var rätt så enkla men de blir nog snygga till min klänning :D

Ha de bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0