Helg

I fredags kände jga mig verkligen jätte peppad. Det började med att vi hade so och sedan Hk och efter det slutade vi. Efter skolan gick jag Aya Saga och Linda ner på stan. Vi gick runt lite och sedan gick vi och åt lunch på dallas. Det var rätt så jätte gott! Hittade tyvärr inga skor jag ville ha. Jag måste verkligen köpa nya skor till i sommar. Jag är lite inne på att köpa ett par gladiator skor men vi får väll se hur det blir med det. Efter stan åkte jag hem och tog dit lugnt från till ungefär klockan halv 5 då jag åt middag. Det blev ganska enkel middag eftersom det bara var jag hemma. Mamma och pappa var bortbjudna och min lillebror skulle på nått disco. Efter maten peppade jag till matchen med city. Det gick väll si sådär men vi vann iaf :D! Jag malin Nina och Fanny fick förfrågan om att spela med dem eftersom de hade så många borta osv... Det var jätte jätte roligt! Resten av kvällen var jag med elina. På lördagen gjorde jag inte speciellt mycket eller jag gick en snabbis på stan men hittade inte såklart något då heller :/ På kvällen var jag med Emilia, Malin, Katta, Rasmus, Simon, Victor, Victor, Philip och hampus. Jens var också med ett tag men han for iväg sen. Först träffades vi vid maxi vid sju.. och så klart kom jag försent (a) men iaf sedan åkte vi till boviken där vi skulle grilla, men ingen grillade typ. vi gick ut och känne på vattnet och satan vad kallt det var! Efter en stund åkte vi hem till katta där vi hoppade studsmatta, såg fim och så vidare. På söndagen vaknade jag tidigt omkring halv 7 eftersom vi hade match. Jag var inte så jätte peppad då menmen... Vi spelade lika. Matchen slutade 1-1. Sedan kollade jag på no:n har prov på tisag :/  På kvällen var jag med Fanny :D
vi tog lite somriga bilder som jag tänkte lägga ut men hon är ju inte så snabb på att ladda in bilderna i datorn.... Men när jag får dem kanske jag lägger ut dem =) Så skynda dig fanny hahah!! :D
Aja nu ska jag nog börja gå coh göra mig klar är typ lite trött.

image6





Åh jag diggar verkligen de där svarta och bruna gladiatorsandalerna!! Medge att de var rätt så snygga :D

hare bäst puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0