Sommar!! :D

30 saker jag ska göra i sommar :

1.Sola [x]
2.Bada i falkan [x]
3.Lukta på blommor [x]
4.Softa på stadsfesten [x]
5. Vara upp längre än två nätter i rad [ ]
6.Kvällsdopp [ ]
7.Umgås med mina undebara vänner [x]
8.Sjunga [ ]
9.Nakenbad typ ^^ [ ]
10.Sova [x]
11.Tälta på nått roligt ställe [ ]
12.Fiska [x]
13.Äta glass och slush [x]
14. Köra klockan [x]
15.Lyssna på dancing in the moonlight [x]
16.Vara lycklig [x]
17.Åka utomlands [x]
18.Ligga i gräset och bara vara [ ]
19.Spring runt som en galning [ ]
20.Få mig i form [ ]
21.Äta på frasses [x]
22.Smita ut på natten till nått galet ställe [ ]
23.Lära känna nya människor [x]
24.Åka till kroatien/finland [ ]
25.Åka till stockholm [x]
26.Köpa massa nya saker [ ]
27.Leva livet [ ]
28.Köra plastbåt i älven [ ]
29.Skratta [x]
30.Göra den här sommaren till den bästa nånsin,[x]

17 av dessa saker ska jag hinna med denna sommar och säkert mer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0