Ska det aldrig bli sol?!?!

Hey, Idag är vädret sämst. Det är regnigt kallt och ja, inget perfekt väder precis. Skulle önska att man kunde få resa långt långt bort och bara villa upp sig och njuta av den underbara värmen! Men jag får ladda inför Göteborg och Gothia istället. Vi åker med bussen på lördag på eftermiddagen och sedan skulle vi vara framme på morgonen på söndag.  I gothia hamnade vi i en grupp med ett lag från USA. Jätteroligt! Längataaar jäätte mkt! Lite skoj vi kommer att ha tjejer!!!! :D Näe nu måste jag gå och börja packa, vi ska ju vara där en vecka så måste bestämma mig för vilka kläder jag ska ha med mig och så måste jag hinna in på stan och köpa ett regnställ, även fast vi hoppas på fint väder så kan det ju hända att det blir dåligt väder... Ha det bäst puss

                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0