jag vet att jag har tråkigt nu :]


ALLMÄNT...
Namn: Frida
Piercingar: -
Tatueringar: no, no tengo
Längd: 173 cm tror jag
Skostorlek: 38/39
Hårfärg: blondie
Är du kär i någon: njaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: nja eller jo ibland iaf
Tänker du på självmord: nepp
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: massor av olika
Vad är du rädd för: hmm... spindlar och andra äckliga småkryp?
Gillar du att tvätta: njaae
Gillar du Berg-och dalbana: yes självklart

SENASTE...
Film du hyrde: I´m a legend tror jag att det var
Film du köpte: ingen aning
Låten du lyssnade på: The kooks- Shine on
Låten du hade på hjärnan: Rihanna- million miles away
Låten du laddade ner: hmm....minns inte
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: minns inte hah
Personen du tänkte på: jaadu...

FAVORIT...
Mat: grillat kött och potatissallad
Låt: haha svår.... lite olika
Sak att göra: resa, sola, bada
Sport: fotboll
Dryck: smothies
Kläder: olika
Film: ingen aning, eller disturbia var bra iaf
Bil: haha hmm....

ANTAL...
Gånger du varit kär: haha massvis av ggr
Gånger ditt hjärta brustit: -
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning....
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några gånger
Ärr du har på kroppen: ingen aning, nått här och där
SENASTE...
Bok du läste: kommer inte ihåg :]
Personen du fick mail av: ingen aning
Personen du fick brev av: hmm...farmor och farfar tror jag
Personen du fick sms av: Fanny
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: badat, solat, kompisar moppe osv
Var det kul: Hahaa josi de kan du ge dig på att det var
Hur tidigt stiger du upp:  mitt emellan 9 och 10 nån gång
Gillar du att slåss: haha nej jag klarar mig nog helst undan det...
Vad ska du göra ikväll: sovasovasovasovasova...

Är du seriös:
Vad är du allergisk mot: nötter
Var har du ont: benet
Använder du hårspray: yes
Kan du stå på händer: jo ett litet tag
Favorit serie: hmm....ingen just nu iaf

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: jo ibland
Är du glad nu: jepp, alltid glad
Var du glad igår: jaao rätt så tror jag iaf
Känner du någon som jobbar på sjukhus: det kanske jag gör, kommer inte på någon för tillfället iaf
Vad dansar du till: allt möjligt
Stockholm är: stort och härlig stad
Göteborg är: också stort och ännu trevligare stad.
Kan du sjunga: nästan alla kan väll sjunga?
Mer värt än guld: vänner och en massa mer
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, Brasilien, Thailand
Ska bli skoj: Gotland
Ska inte bli skoj: -
Sparar till: inget speciellt
Väntar på: ingenting tror jag
Pålägg som gäller: ost och gurka ibland

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hah, okej :) ha en bra dag :D

2008-07-27 @ 11:59:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har då haft en riktigt bra dag :) Hur har din varit? :)

2008-07-27 @ 16:36:36
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: alexandra

Tack så mycket, ja skoj ska vi ha iallfall! ha en fortsatt bra kväll :)

2008-07-27 @ 19:19:24
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/
Postat av: Bella

Tack så mycket. alltid roligt att höra :) Tusen tack! vad är det du gillar med min blogg? alltid roligt att höra vad folk tycker om. Ha en bra kväll! kram

2008-07-27 @ 20:23:39
URL: http://bellablogg.se
Postat av: e

jaa det är den! ^^



åå vad kuligt! :D

2008-07-27 @ 20:45:03
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: E.

Tack detsamma :)

Puss!

2008-07-28 @ 17:16:03
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0