jag var bara tvungen :]

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra slumpmässigt i din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan.
4. Gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
jo det ska jag göra, jag och han är typ tsm :) <3

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
datorn :D kom just hem sj? :)

Vilket sms blev du mest berörd av?
haha så söt <3

Vad säger din pappa/mamma innan du går och lägger dig?
yes :D
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
hej:) vad händer?
Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
tja dude händer idag?

Vad vill du höra mest av allt?
mina gratis sms är slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0