Falkträsket

hej där, även idag var jag och nina på stranden. Det var rå härligt lite kallt i vattnet men härligt. När jag kom hem åkte vi och åt en räkmacka på båtcafét. Jätte härligt! sedan fick jag jordgubbar hos mormor. En perfekt sommardag hlet enkelt. Men nu väntar jag på nina vi ska väll hitta på nått ikv. Vet inte riktigt vad det blir men ja nått roligt iaf. Kanske ska se filmen notebok som alla pratar och och säger är så bra. Så vi får väll se vad vi tycker om den då. Jag är lite skeptisk för att den är ett drama och jag är inte speciellt förtjust i draman men. Aja skyndar mig att lägga upp lite bilder från igårkväll då jag var med claes matte linda och nina och från i falkträsket. Ha en fortsatt najs dag allihopa! :)

 de som gömde sig för kameran hah!

'






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack!

Postat av: Josefin

det funkar:D

2008-07-26 @ 20:32:46
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Angelica

vad kul att bada :D

2008-07-28 @ 23:55:12
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0