Ett minne för livet som aldrig försvinner!

Vi åkte ju som sagt till gothia förra veckan på lördagsefermiddagen. Vi åkte buss och delade buss med ett killag från luleå och ett lag från samma klubb som vi alltså morön. Bussresan känndes som en evighet och alla killarna i lule laget snackade på men de var faktiskt ganska härliga killar iaf.  Framme i Gbg åkte vi till skolan packade upp och gjorde i ordning madrasserna. Vi skulle bo på en skola med ett lag från brasilien så efter det väntade vi på det brasilianska laget. Vi gick och la oss ganska tidigt och skönt var det, sova max en halvtimma på bussresan ner till Gbg! I göteborg spelade vi fotboll, gick på stan, lisseberg och tänkte även gå på discot men jag orkade inte man fick typ stå och köa i minst 3 h för att ens komma in och de tyckte jag inte var värt det. Istället var vi på kvällarna för det mesta med de urgulliga brasilianska killarna som är ett år äldre än oss. De brasilianska killarna var inte dåliga på att spela fotboll. De vann finalen med 6-0 mot ett svenskt lag. Min favorit hette Gabriel och hade nummer 7. Han var världens gulligaste!!!!! Tusan vad jag saknar alla! På stan hittade jag lite olika bla. ett linne tre t-shirts och två koftor. aja nu är jag iaf hemma ska snart lägga in lite bilder från Gbg resan!! :D



Den här låten tkr jag känns helt rätt just nu! Saknar honom jätte mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0