14 Augusti

Många har frågat hur det är på Gotland och jag kan nog inte säga mer än att jag tycker att det var skit bra där. Fina stränder, fint hav utom där det var en massa sjögräs härliga människor osv men nackdelen var att det var ganska dyrt där så det blev inte så mkt shopping. Bara att ni frågar om det är nått mer ni vill veta. Idag fick jag vakna tidigt. Hade tandläkartid och det är ju inte precis vad man längtar efter men det gick bra. Har ju haft räls förr men nu har jag bara en nattandställning men den hade gått sönder så jag fick fara och ta avtryck av tänderna igen så att jag kunde få en ny. Eller få och få får betala 200 spänn men det är inte så mkt med tanke på att tänderna har blivit mkt finare och rakare nu =) Ska snart iväg på konfa träff. Nu är det inte så många ggr kvar. Bara idag imorgon och på söndag. På söndag är själva konfrimationen. Då är vi klara sen. Hur skönt som helst! På Fredag kväll ska vi ha en redovisning av konfirmationen men ärlugt talat jag minns ingenting så det kan bli lite svårt. Men får hoppas på att de andra minns. (A) Efter konfirmationen tänkte jag kanske hinna in på stan en stund och se om jag hittar några nya kläder till då skolan börjar. Eftersom jag inte hittade nåt i visby så måste jag ju kolla här hemma då ist. Men något ska jag väll hitta som är snyggt annrs kommer jag nog att beställa lite kläder från forever21.com. Jag tycker att de har skit snygga kläder (oftast iaf).
Hare  bäst!

Kram F

Kommentarer
Postat av: karolina

sv: jo jag har hört att det ska vara som utommlands :) kanske något att satsa på nästa år..får se. men du rekomenderar det eller?

2008-08-14 @ 13:25:26
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0