Tillbaka mina damer och herrar!

Hej allesammans, gjorde ett väldigt litet uppehåll. Men jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta bort bloggen. Vad tycker ni? Är den värd att ha kvar? En sak är säker, jag kommer inte att gå in på allt för personliga saker. 

mandy moore mp3 - mandy moore videos
Song Lyrics | Mandy Moore lyrics

Satte dit texten till låten jag sitter och lyssnar på nu. Tycker att låten är så fin. Men har lyssnat så mkt på den så jag börja faktiskt ledsna på den vid det här laget. I övrigt var väll skoldagen bra. Tänkte snart fara på träning. Justja vi har fått en ny spanska lärare nu.. (U) Ville ju ha Kerstin kvar :( aja nu har vi en som heter susanne.

Hoppas ni får en riktigt bra dag, föresten om ni har några bra låttips så lämna gärna en kommentar är ni gulliga! =)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: M

Den låten och filmen är huur bra som hellst!:D

2008-08-23 @ 18:30:18
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/
Postat av: anna

Fimen är helt sjuktbra!

2008-08-24 @ 01:11:57
URL: http://annacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0