Snabbt inlägg

Tjenahoj, tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måste göra mig klar till min fotbollsträning. Idag hade vi ju som sagt konfa. Vi var med de andra grupperna som också reste till Gotland. Då hade vi några tävlingar och så sjöng alla grupperna tsm för att på söndag  då vi har själva konfirmationen ska vi sjunga alla tre grupperna tsm som en kör. Imorgon får vi också lite tid att träna på låtarna. Men vi vat inte riktigt än vilka låtar det blir men jag tror vi skulle sjunga tre. Jag hoppas nog på Heaven låten, Glory och så kanske alla mina dagar eller Hallelujah eller Shout to gud. Det är de bästa av de vi har att välja bland. Men vissa av låtarna är man lite småless vid det här laget. På fredag kväll har vi en redovisning för föäldrarna om konfirmationen. Jag tror att det kan bli riktigt bra. Vi tänkte låta sandra "beat boxa" bla. Anders (prästen) tyckte att vi var för oseriösa där men vem bryr sig, vi ska ju ha roligt också :D Berättar sen hur redovisningen gick. Näe nu måste jag göra mig klar så att jag inte kommer försent igen ^^ det skulle ju inte vara så bra. Bättre väder iaf idag och det är ju ett plus för igår var det inte så roligt att träna i spöregn. Ha det bäst puss


Kommentarer
Postat av: karolina

sv: ok, men jag kanske tar mig dit då. får la se..men först blir det rhodos :)



kram

2008-08-14 @ 18:02:21
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0